Ремонт головки блоку циліндрів вітчизняних і зарубіжних вантажних автомобілів.
Головка блоку двигуна є складним механізмом, що складається з різноманітних вузлів і дрібніших механізмів. Перед тим, як починати ремонт головки блоку двигуна, її потрібно витягти. Перед початком роботи потрібно закупити запчастини (потрібен набір, який складається з прокладок головки і інших елементів, а також сальників). Після зняття головку потрібно розібрати, з неї виймаються клапани. Знімати клапани потрібно спеціальним важільним механізмом або іншим знімачем. Деякі майстри-фломастера користуються "ідеально простим" методом: сильний удар молотком по тарілці пружини. Якщо користуватися таким методом, то старий клапан доведеться викинути, на стрижні залишаться зарубки, клапан може погнутися, а сухарі взагалі можуть полетіти в різних напрямках без можливості коли-небудь відшукатися. Після розбирання, головка блоку циліндрів очищається від прокладок і миється.
Після очищення головки, потрібно перевірити її на наявність зносу окремих елементів та інших дефектів. Для вимірювання деталей потрібні високоточні вимірювальні приладів. Не всі вміють ними користуватися, та й звичайна шкільна лінійка не підійде. Найкраще звернеться за допомогою в СТО до фахівців. на ремонт головки блоку циліндрів ціна не так вже й велика, щоб витрачати час і сили на тривалий і складний самостійний ремонт. 1. Перевірка нижньої площини головки (оптимальна товщина 0.05 - 0.06 мм) 2. Перевірка зносу підшипників і шийок кулачкового вала 3. Перевірка зносу клапанів і втулок 4. Перевірка зносу сідел, штовхачів і важелів (найчастіше перевіряється візуально) 5. Перевірка на наявність місцевих дефектів (теж візуально) Наступний етап діагностики - перевірка на герметичність. Якщо таку не здійснити, то весь ремонт може бути проведений даремно. Перевірка на герметичність здійснюється за допомогою опресування водою, яка подається насосом під фіксованим тиском. Перед цим всі вікна сорочки охолодження, фланці і патрубки, крім одного, герметично заглушуються. Наявність тріщин визначаються через падіння тиску води. Менш складна перевірка керасіном теж дозволяє виявити мікро-тріщини, однак вимагає виготовлення спеціальних герметичних заглушок.
Виходячи з вищесказаного, можна легко зрозуміти, що діагностика, відновлення та ремонт блоку циліндрів являє трудомісткий і складний процес, вимагає досвіду і наявності спеціалізованого обладнання (високоточних вимірювальних приладів). Вартість заміни деталей після неякісного ремонту може бути дуже висока. Тому краще всього звернутися в СТО. наше СТО здійснює ремонт головки блоку циліндрів вантажівок і легкових автомобілів. Звертайтеся до нас, якщо вам потрібен ремонт головки блоку циліндрів. Ціна на послугу буде залежати від виду авто - вартість ремонту головки блоку циліндрів легкових і вантажних автомобілів якісно відрізняється.